Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2008 21:50 - Отношението след любовта
Автор: snejanka99 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 681 Коментари: 2 Гласове:
0



Хора навсякъде,влубени и не чак толова.Наранени и щастливи.Една от категорийте-влюбен.Да си влюбен,да летиш в небесата.Понякога болка,понякога щастие от това,което сме преживели.Други пъти страх,да не изгубим човекът,на който толкова много държим.И всичко това ни променя по някакъв начин.
Влюбените-седим и се държим за ръце,говорим си че никога не бихме се наранили.Заспипани сме от мили думи.Телефонът ни постоянно звъни,дори само да ни попитат какво правим или да ни кажат,че ни обичат.Спорим сладко кой кого повече обича.Всичко е толкова хубаво.Пеперудките са почти винаги в стомаха.
Какво става,когато единия от двамта реши,че е дошъл краят.В някой случай започват обиди,унижения,действия на пук.И закакво,за цялото време прекараноо заедно,и за ввсичко дадено за другия човек,всичките компромиси.Хубавите спомени,хубавото време прекарано заедно.
Нужно ли е да правим тази грешка някой хора така да постъпват с бившите си половинки.Помним ли миналото-когато казвахме че не бихме направили нищо ,за да нараним човека до нас.Е сега защо така се променят нещата.Нека се разделяме с уважение,да запазим едно уважение.



Тагове:   отношението,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - РаЗлЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа, КаЖи Го СеГа! НяМа Да СпИрАм 6тЕ дЕйСтВаМ дОкРаЙ, ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е РаЙ! нЕ мИ пОмАГаЙ аЗ мОгА сАмА МиСлИ мУ
28.09.2008 22:05
РаЗлЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа, КаЖи Го СеГа! НяМа Да СпИрАм 6тЕ дЕйСтВаМ дОкРаЙ, ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е РаЙ! нЕ мИ пОмАГаЙ аЗ мОгА сАмА МиСлИ мУ тИ-аЗ нЯмАм ЦеНа !
цитирай
2. fenris - абе
29.09.2008 13:51
тия глупости със смяна на големи и малки букви са толкова изстъркани и клиширани~! Иначе на авторката добре дошла с хубавата тема!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: snejanka99
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11162
Постинги: 3
Коментари: 3
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031